Salon

meblowy

 

Głównym zadaniem, postawionym przed naszym zespołem, było dotarcie do świadomości nowoczesnego, internetowego klienta, z ofertą lokalnie działającego sklepu meblowego, przy jednoczesnym zachowaniu najważniejszych walorów nie sieciowego sklepu, jakimi są profesjonalne doradztwo, szeroki wybór materiałów wykończeniowych oraz usługi dodatkowe.

ROZWIŃ WIĘCEJ

Odpowiedzią na postawiony problem było opracowanie i wykonanie internetowego katalogu produktów, w którym z czasem uruchomiliśmy możliwości zakupu on-line. We wdrożeniu postawiliśmy na pokazanie wszystkich dostępnych w salonie produktów oraz ich materiałów wykończeniowych. Ważnym elementem strony jest zakładka z produktami znajdującymi się na ekspozycji salonu meblowego, dostępnymi do zakupu „od ręki”. Produkty oraz ich wykończenia podzielone są według producentów poszczególnych mebli, wraz z ich krótką charakterystyką. Klient poszukujący konkretnej marki, może zapoznać się z krótką charakterystyką producenta, jego produktami oraz materiałami wykończeniowymi.

Karta produktu zawiera zdjęcia mebla, jego opis od producenta, informacje techniczne oraz wzbogacona jest o dodatkowe cechy, którymi charakteryzuje się konkretny produkt. Z poziomu karty produktu, klient może wybrać interesującą go tkaninę lub skóre, rodzaj i kolor drewna oraz dodać produkt do koszyka.

Bogata zawartość treści na stronie, w tym blog o tematyce ogólno wnętrzarskiej, przyczyniają się do wysokiego napływu użytkowników do sklepu internetowego. Działania marketingowe wspomaga szereg kampanii w wyszukiwarce Google oraz w mediach społecznościowych, dzięki którym informacja o sklepie oraz jego ofercie dociera do zainteresowanych klientów, realizując postawione cele związne z budową świadomości lokalnej marki i czyniąc ją konkurencyjną w stosunku do wielkopowierzchniowych, sieciowych sklepów meblowych.

Współpracę z salonem „Najpiękniejsze Meble” nawiązaliśmy dzięki zaproponowaniu kompleksowej oferty. Staliśmy się partnerem do spraw marketingu i sprzedaży internetowej. Wdrożenie i obsługa sklepu internetowego w branży meblarskiej to złożone przedsięwzięcie, związane nie tylko z pracami analitycznymi, graficznymi czy programistycznymi ale również z wprowadzaniem produktów, aktualizacją cenników itp.

Producent

stali

 

Firma Finco-Stal Serwis to stalowe centrum serwisowe, świadczące usługi dla odbiorców profesjonalnych. Nasza współpraca rozpoczęła się od przygotowania i wdrożenia nowej odsłony strony internetowej. Strona przedsiębiorstwa działającego w sektorze B2B, przede wszystkim pełni funkcję wizerunkową. Jednak nowoczesny e-klient poszukuje informacji o produktach i usługach dla swojej firmy rozpoczynając od wyszukiwarki internetowej lub analizy stron znanych mu firm. W projekcie dla Finco-Stal Serwis połączyliśmy te kwestie.

ROZWIŃ WIĘCEJ

Struktura strony internetowej jest przemyślana i prosta, podzielona wprost na obszary działania przedsiębiorstwa. W ramach budowy wizerunku marki, w odpowiednich zakładkach na stronie, znajdują się zdjęcia oraz krótkie nagrania wideo, prezentujące zasoby i zdolności produkcyjne firmy. Każda zakładka zawiera również ważne informacje odnośnie produktów i usług, przygotowane pod kątem osób uczestniczących w procesie decyzyjnym wyboru dostawcy rozwiązań stalowych. Podstrony zawierają informacje odnośnie logistyki, parametrów linii produkcyjnych, jakości produktów oraz atmosfery i relacji towarzyszących współpracy. Każda pozycja asortymentowa zaopatrzona jest w kartę techniczną do pobrania. Stronę internetową można przeglądać na różnych przeglądarkach i urządzeniach, w trzech wersjach językowych.

Podróże

rodzinne

 

KiddieMundo to portal internetowy, którego pomysłodawcą jest rodzina mieszkająca w Stanach Zjednoczonych. Z uwagi na częste, całorodzinne, wyjazdy służbowe w nieznane miejsca, poszukiwali narzędzia dzięki któremu mogli by zaplanować czas wolny. Wśród dostępnych w internecie portali, nieznaleźli rozwiązania w pełni spełniającego ich potrzeby. Wspólnie udało nam się zaprojektować portal, który odzwierciedlał ich potrzeby, jednocześnie stając się dodatkowym pomysłem na e-biznes.

ROZWIŃ WIĘCEJ

Portal adresowany jest do podobnych użytkowników, często podróżujących z dziećmi. Idea „family-friendly places” zakłada zbudowanie bazy obiektów o różnym charakterze np. place zabaw, restauracje, hotele, które łączy jedna wspólna zasada – obiekt ma być przyjazny dzieciom i rodzinie. Cechą wyrożniającą KiddieMundo spośród portali tego rodzaju jest rozbudowana sekcja z wielokryterialną oceną obiektu wraz z opinią tekstową. Użytkownicy mogą swobodnie i bezpłatnie dodawać nowe miejsca. Powstała wokół portalu społeczność korzysta z bazy obiektów oraz dodaje opinie na temat miejsc, które odwiedzili.

Portal został przygotowany na bazie systemu WordPress, w myśl zasady MVP (minimum viable product) i jest rozwijany. Zostawiliśmy otwarte drzwi do jego skalowania i połączenia z aplikacją mobilną.

kontakt

 

Myślisz o rozpoczęciu działań w internecie, o zmianie strony lub budowie sklepu internetowego? Skontaktuj się z nami czacie lub mailowo.

kontakt@vanhem.pl

Z naszej strony możesz liczyć na profesjonalne doradztwo oraz niezobowiązującą propozycje współpracy. Wolisz porozmawiać?

+48 606 172 411

Vanhem
02-512 Warszawa
ul. Puławska 18/20