U nas nie płacisz za stronę internetową. Płacisz za wartość, którą otrzymujesz w procesie jej realizacji. Proces realizacji nowych stron i sklepów internetowych oraz modernizacji już istniejących doskonalimy od 2008 roku.
Moja strona internetowa super sprzedaje. Jest całodobowym generatorem leadów. Przebudowaliśmy nasz dział sprzedaży. Nie musimy już odbierać telefonów i ciągle opowiadać o tym samym. Klienci zaskakują nas swoją wiedzą. Chętnie korzystają z materiałów, które im zamieszczamy. Od kiedy wdrożyliśmy nową stronę, klienci nie negocjują cen usług. Planujemy nasze działania z wyprzedzeniem, dzięki czemu udało nam się powiększyć zespół.
Na stronę internetową wydaliśmy dużo pieniędzy. Inwestycja ta ciągle się nie zwróciła. Nie wiemy jak dużo osób korzysta ze strony. Chcieliśmy wprowadzić pewne modyfikacje ale okazały się zbyt skomplikowane. W naszej branży strona nie jest aż tak ważna, to nie sklep internetowy. W najbliższym czasie planujemy silniejsze działania związane z targami. Zatrudniliśmy też nowego telesprzedawcę. Nie mamy nikogo, kto mógłby prowadzić stronę.
My słyszymy obie. Opinie są prawdziwe i dotyczą realnych sytuacji w życiu firm. Przeprowadzenie analizy biznesowej i oparcie na jej wynikach kolejnych etapów projektowania, pozwala przygotować stronę czy sklep, który staje się narzędziem w rękach Twoich lub Twojego zespołu. We właściwy sposób pomaga Twoim pracownikom oraz klientom.
Rozmawiamy o tym czym zajmuje się Twoja firma.
Czym Ty się w niej zajmujesz. Czy jesteś z tego zadowolony. Jakie są Wasze główne usługi, produkty bądź obszary działania. Czy tak ma pozostać? Gdzie widzisz swoją firmę dalej. W jaki sposób chciałbyś aby Twoja firma wyglądała na zewnątrz. Czy oprócz usług które masz, chcesz rozwijać coś nowego? Chcesz mieć swój produkt lub dołożyć usługi komplementarne. Co jest najbardziej dochodowe, jakie działania utrzymują Twoją firmę a jakie zapewniają stałe wpływy.
To wszystko elementy, o których rozmawiamy. Pokazujemy Ci jakie są możliwości, jak możemy pokazać Twoją firmę w oczach klientów oraz konkurentów.
Robimy research.
Oglądamy strony firm z Twojej branży, w tym konkurentów lub partnerów, których nam pokazałeś. Firmy, które wyróżniają się pozytywnie lub negatywnie w branży. Poznajemy podmioty będące na różnych stopniach powiązania z Twoją ofertą, np. dostawcy, producenci, najlepsi klienci, podobne firmy na rynkach zagranicznych.
Proponujemy. Dyskutujemy o różnych opcjach. Pozyskane informacje układamy w całość. Wierzymy, że każda firma ma coś co stanowi jej atut. Doszukujemy się atutów Twojej firmy i eksponujemy je na stronie. Całościowo budujemy Twój wizerunek i przekaz.
Wchodzimy w buty Twoich klientów.
Doszukujemy się odbiorców różnego szczebla i patrzymy na Twoją firmę z ich punktu widzenia. Jeżeli trzeba prowadzimy dodatkowe badania. Wyciągamy wnioski na podstawie obserwacji zachowań klientów i ich aktywności w internecie oraz rozmów z Twoim zespołem. Obserwujemy też inne firmy. Wyciągamy esencje.
Nie kopiujemy rozwiązań. Przygotowujemy spersonalizowany plan działań dla Ciebie. Planujemy ścieżki ruchu na Twojej stronie oraz to w jaki sposób, strona pomoże poszczególnym działom w firmie. Pracujemy razem z Twoim zespołem. Planujemy podział prac i przypisujemy rolę w późniejszym prowadzeniu strony.
Dopiero rzetelnie przeprowadzona analiza biznesowa
stanowi podstawę do etapu projektowania.
Punktem wyjścia do projektowania jest to w jaki sposób Twoja marka ma być odbierana, kojarzona, jakie ma budzić emocje, co ma przychodzić na myśl po przywołaniu Twojej nazwy. Np. Vanhem – wciągające strony internetowe.
Przygotowujemy odsłonę wizualną dla opracowanych w trakcie analizy wartości i sposobu komunikacji Twojej firmy. W zakres prac może wejść odświeżenie logotypu, przygotowanie symboli obszarowych, grafik do internetu oraz projektów do druku.
Projektujemy z myślą o ludziach, więc niezależnie od tego czy prowadzisz biznes B2B, B2C czy C2C, u nas zawsze znajdziesz podejście H2H.
Przygotowujemy propozycje rozmieszczenia elementów na stronie, uwzględniającą omówione potrzeby i funkcjonalności oraz projektowane doświadczenie użytkownika, ścieżki poruszania się po stronie i oczekiwane reakcje.
Czasem można usłyszeć, że szata graficzna to kolorowanie makiet. Nie u nas. Projekt graficzny strony to etap projektowania, bezpośrednio przekładający się na odbiór strony i wywołanie właściwych emocji u użytkowników.
Treści zamieszczane na stronach internetowych nie są już tylko pisane przez właściciela czy pracowników. Pierwszym krokiem jest zaprojektowanie ich zawartości i układu, kolejnym opracowanie materiału merytorycznego a w następnej kolejności ubranie go w tekst atrakcyjny, zrozumiały i tam gdzie trzeba sprzedażowy. W tym pomagają nam copywriterzy.
Strona internetowa to baza wiedzy, materiałów i narzędzi dla klientów i pracowników. W zależności od potrzeb i branży, mogą tam być grafiki, infografiki, poradniki, materiały pdf, książeczki, case study, instrukcje itd. Przed opublikowaniem , wszystkie tego typu materiały, wymagają zaplanowania, przygotowania merytoryki oraz ubrania jej w spójną szatę graficzną.
Kiedy odpowiedziano na większość dlaczego? dla kogo?
jak? i po co? można świadomie rozpocząć realizację.
W trakcie realizacji, nasz zespół oraz zespoły z partnerskich firm koordynowane przez nas, zajmują się tym aby projekt został zrealizowany według ustaleń, poprawnie pod kątem wykorzystywanej technologii oraz zgodnie z wszelkimi zaprojektowanymi materiałami. Zależnie od wielkości projektu, w zakres prac mogą wchodzić: konfiguracja środowiska, prace programistyczne lub z wykorzystaniem technologii no-code, dodatkowe prace graficzne oraz przygotowanie dodatkowego contentu (np. materiały do pobrania), migracje, import / eksport lub wprowadzanie danych, optymalizacja pod kątem SEO czy prędkości ładowania, dostosowanie do standardu WCAG, zabezpieczenia, testowanie, szkolenia użytkowników, przygotowanie instrukcji oraz uruchomienie.
Wykonanie strony czy sklepu to zakończenie procesu realizacji
wraz z jednoczesnym rozpoczęciem procesu eksploatacji.
Jesteśmy gotowi na serwisowanie Twojego projektu od strony technicznej, pomoc w codziennej administracji oraz rozwój.
Jednak przede wszystkim pomożemy Ci w kwestiach marketingowych, dzięki którym wysiłek włożony w realizację projektu przełoży się na korzyści biznesowe. Realizując projekt według naszego procesu, dogłębnie poznajemy Twoją firmę i jej otoczenie, stając się najlepszym partnerem do wspólnych działań marketingowych. Weźmiemy na siebie określony zakres odpowiedzialności, dostosowany do potrzeb oraz wielkości zespołu marketingowego w Twojej firmie.
Przykładamy taką samą wagę do każdego etapu realizacji projektu. Dzięki temu nie pomijamy nic ważnego na początku oraz nie gonimy na końcu.
Układamy realne terminy realizacji. Współpracujemy ze sprawdzonymi specjalistami, którzy dotrzymują terminów. Planujemy prace projektowe z wyprzedzeniem.
Nie maskujemy braku wiedzy lub umiejętności, sztandarowym nie da się. Wiemy, że wszystko jest możliwe i udowadniamy to na poszczególnych etapach prac.