Poznaj nas

Vanhem powstał w 2008 roku w Warszawie, jako inicjatywa dwóch kolegów z liceum: Piotra i Macieja.

Wraz z Maciejem uzupełnialiśmy się kompetencjami jednak forma naszego biznesu nie była ułożona. Działaliśmy razem realizując projekty z zakresu identyfikacji wizualnej, druku i produkcji materiałów reklamowych oraz budowania stron i sklepów internetowych.

Przeszliśmy długą drogę, szlifując nasze umiejętności i ucząc się od podstaw wszystkich czynności składających się na nasz biznes – budowanie oferty, pozyskiwanie klientów oraz realizacja zamówień. Maciej odpowiedzialny był za kwestie techniczno – programistyczne, ja za komunikacje oraz projektowanie graficzne. Na bazie tych doświadczeń wyrosły wartości, które wciąż są aktualne. Również kilku klientów z tego okresu jest z Vanhem-em do dzisiaj.

2012 – rok weryfikacji i zmian

Kolejne lata w rozwoju Vanhem-u, podyktowane były dwoma wydarzeniami z 2012 roku. Jednym z nich była zmiana drogi życiowej Macieja i jego rozstanie z koncepcją dalszego budowania firmy. Drugą natomiast mój niespełna trzy miesięczny pobyt w Stanach, w którym oprócz zwiedzania, miałem przyjemność uczestniczyć w kursach z wideo marketingu oraz poznać rynek z trochę innej perspektywy.

W tym momencie zrozumiałem, że wszystko co robimy dla naszych klientów powinno bardziej być zorientowane na rozwój ich biznesu. Zdobyte do tej pory doświadczenie techniczne – zarówno w grafice czy tworzeniu stron – to tylko środki i narzędzia, jednak prawdziwą misją mojej firmy powinien być marketing.

Pomysł ten i plan nie mógł jednak być zrealizowany od razu. Kolejka stron i sklepów do wykonania, wepchnęła mnie świat programowania, w którym na szczęście miałem już pewne podstawy. Wsparły mnie też życzliwe osoby, w tym Maciej który przez dłuższy czas kończył rozpoczęte projekty oraz Norbert, który pomaga nam do dzisiaj.

2014 – nowe możliwości

Pomimo iż pewne rzeczy jakoś się układały, realizowaliśmy kolejne projekty, nowe strony, sklepy nawet większy portal internetowy, to cały czas miałem wrażenie, że wkładany w to wysiłek nie przekłada się na właściwy zwrot z inwestycji dla klientów. Prowadziłem projekty na wysokim, jak na tamte czasy, poziomie. Nie używaliśmy szablonów, wszystko zaczynało się od przygotowania makiet. Klienci byli bardzo zadowoleni ale na tym się kończyło.

Wciąż brakowało marketingu, w tym głównie internetowego, począwszy od strategii poprzez techniczno – kreatywną obecność w poszczególnych kanałach. Edukowałem się z tego zakresu, jednak brakowało mi czasu i możliwości wykonawczych. Nie chciałem robić tego „po łebkach” gdyż czułem że to powinien być wiodący kierunek firmy. Osoby, które mogłem do tego zatrudnić niestety nie pasowały do nie wykształconego i nie sprocesowanego obszaru. Nikt nie chciał budować go od zera a ludzie dzielili się na dwie kategorie: narzędziowcy, nie kumający marketingu lub wizjonerzy oderwani od rzeczywistości i rozumienia potrzeb małych i średnich przedsiębiorców.

Wtedy poznałem Aleksandrę, która w tym czasie studiowała. W ramach swoich zajęć prowadziła badania marketingowe, w tym terenowe, projektowała badania fokusowe, analizowała dane, robiła pogłębiony research. To pasowało do układanki, było właściwym rozumieniem czynnika ludzkiego, nie oderwanym od rzeczywistości. Brakowało jedynie narzędzi i dodania szerszego kontekstu biznesowego. Po długich rozmowach zdecydowała się zbudować i poprowadzić ten dział, ucząc się narzędzi i kształtując swoją dalszą drogę w kierunku marketingowym. Na początku 2015 roku pozyskaliśmy pierwszego klienta na kompleksową obsługę.

Co dla Ciebie wynika z naszej historii?

Moja subiektywna lista:

  • Rozumiemy wyzwania przedsiębiorców, będących na różnych etapach prowadzenia biznesu. Sami wiele przeszliśmy. Stoimy po Waszej stronie i jesteśmy po to aby pomagać Wam rozwijać firmy i realizować marzenia.
  • Zaczynaliśmy od świadczenia pojedynczych usług i do dzisiaj mamy je w ofercie. Korzystają z nich marketerzy z większych instytucji oraz przedsiębiorcy, którzy od czasu do ich potrzebują.
  • Ukierunkowaliśmy wszystkie świadczone usługi na skuteczność marketingową i wypracowaliśmy pod tą koncepcję model operacyjny. Jest on zbliżony do typowego modelu agencyjnego ale nie taki sam. Działamy zdecydowanie szybciej i elastyczniej, nie goniąc przy tym za każdym klientem. Dzielimy się wiedzą i pomysłami.
  • Poprzez marketing rozumiemy: strategię, analizę potrzeb i zachowania odbiorców, marketing-mix, segmentację i pozycjonowanie na rynku, dostarczanie wartości a dopiero później narzędzia online i offline.
  • Stawiamy na kontakt o charakterze doradczym a komunikacja z nami jest płynna. Odbieramy telefony, oddzwaniamy jeśli trzeba, informujemy o możliwych przeszkodach czy opóźnieniach.
  • Jesteśmy transparentni, nie zarabiamy wyłącznie na usługach wykonawczych lecz na dodatkowej wartości do nich dokładanej. Polecamy naszych partnerów i podwykonawców.
  • Uczciwie i terminowo rozliczamy się ze wszystkimi, z którymi współpracujemy (graficy, fotografowie, programiści, specjaliści seo / sem, drukarnie i inne agencje) dzięki czemu zlecane przez nas prace zawsze mają odpowiedni priorytet oraz utrzymują jakość.

Źródłem Twojego sukcesu, 
są nasze kompetencje

Strategia i analiza

Nasze działania w zakresie marketingu poparte są analizą danych, których gromadzenie i przetwarzanie traktujemy priorytetowo. Dzięki temu skutecznie zrealizujemy Twoje cele strategiczne.

Wiedza i znajomość rynku

Nasz zespół stale podnosi swoje umiejętności i kształci się z zakresu potrzebnego do skutecznego prowadzenia działań dla Twojej firmy. Decyzje podejmujemy w oparciu o wiedzę oraz bazując na doświadczeniu.

Zaplecze techniczne

Swobodnie poruszamy się w systemach umożliwiających przygotowanie i wyświetlanie reklam Twojej firmy w internecie. Dzięki temu szybko i skutecznie przekładamy ustalenia na działające kampanie.

Kreatywność i design thinking

W naszych działaniach mamy oczy szeroko otwarte i łączymy różne techniki. Naszym celem jest zaprezentowanie Twojej firmy, oferty i produktów tak, aby zaciekawić potencjalnych klientów.

Projektowanie graficzne

Przykładamy dużą uwagę do tego, aby kreacje wychodzące z naszego studia były nowoczesne i atrakcyjne. Dbamy o spójność projektowanych materiałów uwzględniając unikalne potrzeby każdego z kanałów marketingowych.

Programowanie

Przekuwamy kreacje i cele marketingowe w skuteczne rozwiązania internetowe. Własne zaplecze programistyczne, pozwala nam świadczyć usługi na wysokim poziomie zachowując przy tym uzgodniony termin realizacji i rozsądny koszt.

Zapytaliśmy naszych klientów dlaczego nas wybrali.
Zobacz na co zwrócili uwagę.

Wartość dla biznesu

  • Całościowe spojrzenie.
  • Nietypowe i trafne pytania.
  • Praktyczność.

Komunikacja

  • Merytoryczna pomoc.
  • Dostępność.
  • Zainteresowanie i inicjatywa.

Ciągłość działania

  • Serwis techniczny.
  • Kontynuacja usług.
  • Zakres 360 stopni.