Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizulana to jeden z namacalnych sposobów w jakim firma – marka, komunikuje się ze swoimi odbiorcami. Za pomocą elementów wizualnych, graficznych, przedstawiamy się i wpływamy na odbiór naszej marki na rynku. Identyfikacja wizualna pełni taką rolę jak nasz osobisty wygląd: ogólna postawa, włosy, strój, dodatki, używany materiał i jakość poszczególnych elementów wraz z ich wzajemnym dopasowaniem. 

To w jaki sposób przyjdziemy ubrani na dane spotkanie, w oczach gości będzie świadczyło o naszym podejściu do danej sytuacji czy naszej pozycji wobec innych. Dokładnie tak samo jest z marką. W zależności od celów strategicznych, archetypu naszej marki oraz rynku, za pomocą identyfikacji wizualnej, możemy dążyć do bycia odbieranym w różny sposób. Przykładem dla każdego znanym, jest branża bankowości. Inaczej „wygląda”, inne wzbudza skojarzenia a co za tym idzie czego innego się spodziewamy, przykładowo od firmy mBank niż od firmy PKO BP. 

Taki właśnie wpływ na odbiór marki, odzwierciedlamy za pomocą projektów elementów identyfikacji wizualnej, takich jak: logo, ogólna kolorystyka i typografia, symbole i ikony różnych obszarów lub linii produktowych, wizytówki, papier firmowy, ulotki i materiały reklamowe różnych zastosowań, etykiety i opakowania produktów, grafiki internetowe (media społecznościowe, stopka mailowa, strona www) oraz elementy wizerunkowe w miejscu sprzedaży, biurze, podczas targów i innych imprez, reklamy na samochodach. 

Porozmawiajmy lub czytaj dalej

Realizujemy kompleksowe projekty, w których identyfikacja wizualna, stanowi etap procesu budowy marki lub jej rebrandingu. Ponadto wykonujemy pojedyncze projekty np. samo logo, nadanie nowego stylu materiałom reklamowym czy wizytówki do druku i tego typu nośniki, dokładając do projektu graficznego wartość marketingową. Więcej na ten temat, dowiesz się w dziale kreacja.

Dziękujemy naszym klientom za wieloletnie zaufanie,
zbudowane relacje i zażyłości oraz polecanie nas.

strategia. kreacja. produkcja.