Branding, rebranding i budowa marki

Rozmawiając o marce, na myśl przychodzą nam zazwyczaj dwa skojarzenia. Przywołujemy nazwy kilku znanych, popularnych marek a w kontekście swojej firmy, myślimy o logo. Obydwa skojarzenia są jak najbardziej prawidłowe ale nie pełne. Do nazw marek, które przychodzą nam na myśl należało by dodać ich obietnicę i powody, dla których zakorzeniły się w naszej głowie. Odnośnie do własnej firmy, należy wyjść poza sam symbol, myśląc o misji, którą pełnimy, naszej wizji działalności oraz tego jak chcemy być postrzegani.

Marka to obietnica, historia, dopasowanie. Marka to skojarzenia i symbole ubrane w identyfikacje wizualną. Pomagamy budować marki, którym zaufają klienci a w konsekwencji chętniej kupią proponowane produkty czy usługi, skróci się czas potrzebny na ich decyzję, zwiększy powtarzalność zakupów czy zmniejszy koszt marketingu. Ponadto będą rozumieć Twoje reklamy i traktować je jako dialog a nie nachalną sprzedaż, chętniej wybaczą drobne wpadki i staną w Twojej obronie gdy ktoś będzie polecał inny produkt. Mało?

Dzięki rozpoznawalności, kojarzonej z nazwą czy logo, osoby niezdecydowane chętniej sięgną po Twój produkt, niż zupełnie nie znany produkt substytucyjny. Za pomocą brandingu, tworzymy i utrzymujemy odpowiednie wyobrażenie o Twojej marce w głowach klientów. Opowiadamy Twoją historię. Za pomocą działań marketingowych, zarówno online jak i offline, dostarczamy Twoją markę wszędzie tam, gdzie są osoby, które ją docenią oraz przekonujemy tych, którzy potrzebują więcej czasu.

Jakie problemy biznesowe,
pomagamy rozwiązać w obszarze marki?

  • Brak wyróżnienia się wśród konkurencji.
  • Strata zasobów poświęcanych na niewłaściwych klientów.
  • Brak zaufania i konieczność ciągłego rozwiewania wątpliwości.
  • Niespójność w materiałach reklamowych.
  • Brak wytycznych komunikacyjnych i problemy w zlecaniu działań.
  • Przestarzała identyfikacja wizualna, bez potrzebnych formatów.
  • Trudności we wprowadzaniu nowych produktów i usług.
  • Brak przygotowania na nagłe sytuacje, pozytywne i negatywne.
  • Trudności w rekrutacji i dużej rotacji w zespole.

Porozmawiajmy lub czytaj dalej

Nowa marka

Pomożemy Ci zaplanować i utworzyć nową markę, dzięki czemu wchodząc na dany rynek, będziesz świadomie pozycjonował się pomiędzy innymi firmami. Będziesz mógł realizować swoją wizję, a klienci zrozumieją Twoją misję. Opracujemy powody, dla których warto Ci zaufać, warto z Tobą pracować oraz doprecyzujemy wartości, jakie wnosisz do życia swoich klientów.

Rebranding, zmiana lub odświeżenie wizerunku

Przeprowadzimy Cię przez proces zmiany wizerunku i sposobu postrzegania wśród klientów. Być może jest to konieczne z uwagi na co raz więcej różnych problemów, a być może sam chcesz uporządkować swój wizerunek, zakomunikować zmiany (np. właścicielskie) czy otworzyć się na nową grupę klientów. Możemy również zająć się wybranym obszarem Twojej marki. 

Co może powstać w efekcie
procesów branding czy rebrandingu?

  • Strategia marki, czyli definicje po co jesteśmy, dla kogo, co robimy, w jaki sposób, jakie to daje rzeczywiste wartości i korzyści, kiedy należy skorzystać z naszej oferty / wiedzy, co nas wyróżnia.
  • Wizerunek marki, czyli to w jaki sposób damy się zapamiętać i jak będziemy postrzegani przez odbiorców. W tym punkcie zawierają się zarówno logo, kolorystyka, typografia ale również wszelkie inne graficzno – wizualne projekty identyfikujące markę np. strona internetowa czy opakowania produktów.
  • Komunikacja, czyli język i ton, jakim będziemy o sobie mówić oraz jakim chcielibyśmy aby klienci opowiadali o nas dalej. Nazwa firmy i poszczególnych obszarów, slogany, hasła reklamowe, dłuższe i krótsze opisy o firmie w tym jej historia, sposób opisu zespołu.
  • Baza materiałów, do której wygodnie będziesz mógł sięgnąć w razie potrzeby. Będziesz mógł do niej odesłać wszystkie firmy, które poproszą Cię o logo, prezentacje czy wytyczne np. brandbook celem przygotowania dla Ciebie nowych materiałów.

Dziękujemy naszym klientom za wieloletnie zaufanie,
zbudowane relacje i zażyłości oraz polecanie nas.

strategia. kreacja. produkcja.