Administracja i serwis sklepu internetowego

Na pewnym etapie rozwoju sprzedaży internetowej, wsparcie serwisowe jest niemal konieczne. Stale potrzeba aby zamieścić jakieś informacje, aktualności, dodać nowe produkty, zrobić raport, wstawić artykuł, zaktualizować ceny, wstawić banner czy stworzyć promocję. Jeżeli w Twoim zespole wciąż brakuje rąk do pracy, a wśród tych które są, większość osób nie posiada kompetencji technicznych, kontakt z naszym serwisem zaoszczędzi Ci wiele czasu i nerwowych sytuacji.

W serwisie zajmujemy się sprawami technicznymi i wsparciem dla działań marketingowych – Twoich lub prowadzonych razem z nami. Wśród nich znajdziesz tworzenie kopii zapasowych plików i bazy danych, sprawdzanie kompatybilności i aktualizowanie sklepu oraz modułów, monitorowanie terminów ważności domeny, serwera, certyfikatu SSL czy pomoc w zarządzaniu kontami mailowymi. Główną korzyścią ze stałej współpracy serwisowej jest stałe rozwiązywanie problemów i zgłoszeń oraz wsparcie merytoryczne.

Drugim kluczowym obszarem usług serwisowych jest wsparcie administracyjne. Możemy odciążyć Cię z prac powtarzalnych, takich jak: zarządzanie katalogiem produktów, akcyjne dodawanie lub import produktów, zmiany cenników, zmiany w atrybutach i wariantach produktów, aktualizowanie cen przesyłek lub dokumentów i materiałów, które udostępniasz odwiedzającym swój sklep internetowy.

Proponujemy dwa warianty współpracy

Umowa serwisowa

W ramach umowy serwisowej otrzymujesz stałe wsparcie w umówionym zakresie oraz gwarantowany czas reakcji na wszelkiego rodzaju zgłoszenia. W Twojej codziennej pracy pomogą Ci konsultant, grafik, programista, marketingowiec.

  • Gwarantowany czas reakcji.
  • Priorytet w rozwiązywaniu problemów bądź awarii.
  • Świadomość bycia na bieżąco.

Pakiet godzin

Wybierasz pakiet godzin, w ramach których pomożemy w sprawach Twojego sklepu internetowego. W pakiecie znajduje się pomoc doradcza, pomoc graficzna, programistyczna oraz w zakresie wprowadzania i zmiany danych, treści czy produktów.

  • Zawsze wiesz do kogo się zwrócić.
  • Elastyczny dostęp do specjalistów.

Porozmawiajmy lub czytaj dalej

W ramach prac serwisowych, pomagamy w przygotowaniu materiałów do publikacji w internecie od strony ich treści jak i szaty graficznej np. banery, kadrowanie zdjęć. W zależności od rodzaju i terminu, prace te mogą być dodatkowo płatne. Zajmujemy się również szkoleniami. Podpowiemy Ci jak coś zrobić lub zaktualizować w sklepie. Możemy przeszkolić nową osobę, która dołączyła do Twojego zespołu. 

Dziękujemy naszym klientom za wieloletnie zaufanie,
zbudowane relacje i zażyłości oraz polecanie nas.

strategia. kreacja. produkcja.