Nasi klienci już wiedzą,
że osiąganie wyników w internecie,
nie jest kwestią przypadku. A Ty?
Wdrożyliśmy sklep internetowy oraz prowadzimy działania marketingowe dla firmy Forma Plus Funkcja. Ofertą firmy są wysokiej jakości pufy, fotele, bean bagi oraz zestawy wypoczynkowe, wykonane z miękkich materiałów, stanowiące alternatywę dla klasycznych sof i narożników. Pomagamy budować świadomość i wizerunek marki, pokazywać wyjątkowe walory oferowanych produktów pochodzących z zagranicznych fabryk meblowych oraz rozwijać sprzedaż poprzez kanały internetowe.
Produkty związane z odchudzaniem nie cieszą się dobrą opinią. Wśród nich, tak jak w przypadku produktu naszego klienta, możemy wyróżnić wyroby medyczne. Ich skład, stosowanie oraz skuteczność w działaniu mają podłoże medyczne, dzięki czemu można im zaufać. Opracowaliśmy kampanie zdrowego odchudzania, w której Obesimed Forte jest jedynie jednym z elementów. Edukujemy klientów o procesie odchudzania, o wpływie ruchu i diety. Informujemy jak połączyć je ze stosowaniem wyrobu medycznego oraz w czym może on pomóc lub jakie składowe procesu zastąpić. Dopiero pełna wiedza na temat, podnosi skuteczność odchudzania a tym samym zadowolenie użytkowników Obesimed Forte.
Authentique to koncept popularyzujący niszowej produkcji wyroby w stylu śródziemnomorskim, m.in. talerze, miski, kubki czy obrusy. Produkty pochodzą od małych, lokalnych producentów. Dla marki przygotowaliśmy identyfikację wizualną podkreślającą unikalny charakter marki oraz sklep internetowy, będący dla klientów źródłem inspiracji. W krótkim okresie po powstaniu marki, wsparliśmy budowanie świadomości wśród klientów poprzez działania promocyjne w google ads oraz w mediach społecznościowych. Stale wspieramy markę w działaniach graficznych.
Kiedy liczba oferowanych usług nie mieści się w menu na stronie to znak na zmiany. Takie zadanie postawiła przed nami firma Akint, której na początek pomogliśmy uporządkować i opracować wizualnie obszary ofertowe. Następnie zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową stronę internetową, w myśl opracowanej przez nas koncepcji cool x engineering x people, reprezentującej wartości firmy. Na stronie połączyliśmy elementy wizerunkowe i mocne hasła związane z marką wraz z tekstami i opisami, utrzymującymi wypracowane przez firmę efekty pozycjonowania strony.
W większości sklepów internetowych z którymi się spotykamy, diagnozujemy podobnej kategorii problemy: niska powtarzalność zakupów, duży współczynnik nowych klientów niedokonujących zakupów, sporo porzuconych koszyków. Podobnie było w internetowym kanale sprzedaży hurtowni Moon. Na początku współpracy rozwiązaliśmy masę problemów technicznych oraz stopniowo optymalizowaliśmy ścieżkę zakupu klientów. W kolejnym etapie wprowadziliśmy działania marketing automation, ukierunkowane na uszczelnienie i aktywizowanie relacji z obecnymi klientami hurtowni. Wspieramy działania sprzedażowe poprzez prowadzenie różnych kampanii w ekosystemie Google.
Wokół stacji kontroli pojazdów urosło wiele mitów, przez co ich wizerunek nie jest pozytywny. Nasz klient, z którym współpracujemy od wielu lat, prowadzący dwie stacje w Warszawie, poprosił nas o zaproponowanie działań, które mogłyby wyróżnić jego stacje oraz pokazać ich pozytywne oblicze. W tym celu opracowaliśmy kampanię o charakterze edukacyjno – wizerunkowym, skierowaną do mieszkańców okolic stacji. Przede wszystkim pokazaliśmy role i zadania stawiane przed SKP przez państwo oraz w jaki sposób SKP je realizują. W kolejnych odsłonach uruchomiliśmy cykl informacyjny związany z eksploatacją pojazdów, dobrymi praktykami, wymogami prawnymi i zmianami w przepisach, w porze intensywnych wyjazdów wakacyjnych.
O pewnych szczegółach realizacji możemy porozmawiać w trakcie spotkania.
Wdrożenie prostego sklepu internetowego, poprzez który dystrybuowany jest dziennik dla dzieci. W sklepie znajduje się jeden produkt w kilku wariantach. Konstrukcja sklepu inspiruje rodziców oraz rozwiewa ich wątpliwości.
Kompleksowa realizacja wizerunkowej strony internetowej wraz z wdrożeniem działań e-marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie lead-ów. W zakres realizacji wchodziło też przygotowanie zdjęć i wideo.
Przekucie pomysłu biznesowego związanego z nadrukami na koszulkach, na działające rozwiązania internetowe. W skład projektu wchodziły dwa sklepy internetowe, jeden z asortymentem gotowych koszulek w klimacie tattoo, drugi jako kreator własnych nadruków.
Sklep internetowy dla nowej marki wydawniczej, propagującej kulturę czytania mang oraz wzbogacającej polski rynek o nowe, ciekawe tytuły. Oprócz spersonalizowanej szaty graficznej, w sklepie zastosowano rozwiązanie weryfikacji wieku użytkownika.
Wdrożenie specjalistycznego sklepu internetowego z zamkami, wkładkami, okuciami drzwiowymi oraz elementami związanymi z zabezpieczeniami fizycznymi, w tym sejfy. Projekt został poprowadzony w oparciu o platformę PrestaShop.
Dla renomowanej pracowni architektonicznej z Warszawy, przygotowaliśmy nową, dwujęzyczną odsłonę strony internetowej. Celem projektu było pokazanie w możliwie minimalistycznej formie największych realizacji projektowych pracowni.
Realizacja strony dla firmy zajmującej się konsultingiem handlowym, strategią i wsparciem dla marek modowych planujących ekspansję międzynarodową. Jednym z projektów był również własny sklep internetowy marki, prowadzony pod brandem Visha Moda.
Wizerunkowa strona internetowa dla marki produkcyjno – handlowej z branży opakowań plastikowych. Na stronie położono nacisk na pokazanie walorów zakładu produkcyjnego i kultury firmy, w myśl sloganu: wiedza, jakość, powtarzalność.
Wraz z naszym partnerem – firmą InfoSerwis, przygotowaliśmy nową odsłonę strony dla firmy zajmującej się sprzedażą maszyn produkcyjnych renomowanych producentów. W serwisie znajduje się ponad 70 uporządkowanych podstron, materiały zdjęciowe i wideo.
Dla lokalnego salonu meblowego, wdrożyliśmy sklep internetowy, wraz z katalogiem produktów na zamówienie. Prezentację produktów wspiera dedykowany próbnik tkanin, zintegrowany z procesem zakupu. Na stronie znajdują się również produkty z ekspozycji.
Realizacja nowatorskiego portalu, o zasięgu międzynarodowym, skierowanego do rodzin podróżujących po świecie. W oparciu o system WordPress przygotowaliśmy MVP portalu, którego trzonem są opinie i wielokryterialne oceny obiektów przez użytkowników.
Strona firmy informatycznej prowadzącej duże wdrożenia systemu klasy ERP – enova365. Strona nastawiona jest pozyskiwanie lead-ów b2b, poprzez budowanie eksperckiego wizerunku firmy w oparciu o jej historie, doświadczenie zespołu oraz publikacje.